Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Dick Tracy - 6 2 - Senator Bulworth - 6 3 - Niebiosa mogą zaczekać - 6 4 - Zasady nie obowiązują - 5 5 - Czerwoni - 4