delilah Witam :). Widziałem z nim calutkie 3 filmy. Bonnie & Clyde, Wszystkie mu ulegają, Lilith. Bardzo mi się spodobały wszystkie :). Widziałem kiedyś również Kalejdoskop, jednak wtedy wchodziłem na dywan po drabinie ;), więc nie pamiętam. Więc najbardziej polecam Bonnie & Clyde.